Navigation Menu+
Λεωφόρος Αλίμου 36-40, TK 174 55, Άλιμος.
  211 4112797     211 4112798     sales@jht.gr

Θες να κάψεις λίπος? Δες τι πρέπει να τρως…ΜΠΟΥΥΥΥΡΛΟΟΟΟΤΟ!!! – Μέρος 1ο-Λευτέρης Φυντικάκης, Coach-Trainer, Dip.PhE/SN/PhC, DPESS

Έχει αποδειχθεί πως υπάρχουν τροφές που συμβάλλουν στην απώλεια λίπους του οργανισμού, ενώ παράλληλα δεν του προσθέτουν και επιπλέον λίπος. Έτσι, σε βοηθούν στο να σου δώσουν τη πολυπόθητη και αδύνατη σιλουέτα που πάντα επιθυμούσες.

Αυτές οι τροφές έχουν κάποιες «μαγικές» ιδιότητες, γι’ αυτό και αξίζει να προστεθούν στις διατροφικές σου επιλογές. Δίνουν το αίσθημα του κορεσμού, μειώνουν την αίσθηση για κατανάλωση περιττής τροφής και γενικότερα δίνουν το σύνθημα για τη «μείωσης του περιττού λίπους»!!!

Οι τροφές αυτές μπορούν να συμπεριληφθούν σε οποιοδήποτε διατροφικό σχήμα. Θα δώσουν στον οργανισμό σου και στο μεταβολισμό σου την απαιτούμενη ώθηση για απώλεια λίπους και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα!!!

τροφιμα

Έχεις περιέργεια? Έχεις ανυπομονησία? Θες να βρεις τη λύση που ψάχνεις?

Διάβασε παρακάτω…

 

ΜΗΛΑ, κυρίως τα πράσινα…τα ξηνόμηλα

Ήξερες πως «ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα»? Δεν ξέρω ποιον κάνει πέρα και ποιον όχι, όμως είναι ένα τρόφιμο που σίγουρα θα πρέπει να το εντάξεις στη διατροφή σου, αν θες να δεις το λίπος να σε αποχαιρετά…από μακριά και μάλιστα κουνώντας και μαντίλι.

Γιατί και πως? Καταρχήν ανεβάζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα μας με αργό, σταθερό και ασφαλή τρόπο, διατηρώντας τα εκεί περισσότερο από πολλές άλλες τροφές. Αποτέλεσμα αυτού να αισθανόμαστε πλήρης και χορτάτοι για περισσότερη ώρα. Επίσης, αποτελούν πλούσια πηγή διαλυτών φυτικών ινών, πράγμα που αποτελεί άλλον έναν λόγο για να διατηρηθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σταθερά.

Ένα μέτριο μήλο δίνει περίπου 80 θερμίδες, δεν περιέχει νάτριο, κορεσμένα λίπη και χοληστερίνη, ενώ βοηθάει επίσης και στη μείωση της υπάρχουσας χοληστερίνης και αρτηριακής πίεσης, εάν αυτές είναι σε υψηλά επίπεδα.

 

ΨΩΜΙ, κυρίως το ολικής αλέσεως

Το ολικής αλέσεως, το πολύσπορο, το σικάλεως, το ζέας…αποτελούν φυσική πηγή φυτικών ινών και υδατανθράκων, κατάλληλων και απαραίτητων για την κάλυψη της αίσθησης του κορεσμού αλλά και για τα πλούσια συστατικά που μας δίνουν.

Μία μέτρια φέτα μπορεί να δώσει από 40 έως 70 θερμίδες, αναλόγως της συνταγής και του είδους, ενώ προσφέρει παράλληλα και απαραίτητους υδατάνθρακες και πρωτείνες.

bread

ΚΑΦΕΣ

Όταν λέμε καφέ εννοούμε στην περίπτωσή μας την ποσότητα της καφείνης που αυτός περιέχει. Είναι γνωστό ότι η καφείνη επιταχύνει το μεταβολισμό, αυξάνοντας τις ημερήσιες καύσεις του οργανισμού. Όπως και στο ψωμί, έτσι και στο καφέ, δεν είναι αυτές κάθε αυτές οι τροφές που μπορούν να «δημιουργήσουν πρόβλημα» πιθανότατα, αλλά τα συνοδευτικά…βούτυρο, μαργαρίνη,μερέντα κτλ για το ψωμί και η ζάχαρη, η κρέμα γάλακτος κτλ για τον καφέ.

Ένα με δύο καφέδες την ημέρα είναι υπέρ-αρκετοί για τους περισσότερους και προσφέρουν ικανοποιητικό αποτέλεσμα για την περίπτωσή μας.

 

ΓΚΡΕΙΠΦΡΟΥΤ

Νομίζω η παραδοσιακότερη τροφή δίαιτας για αδυνάτισμα….την έχεις ακούσει από παλιά έτσι? Κι όμως…εκτός από τις 75 θερμίδες περίπου που προσφέρει ένα μέτριο γκρέιπφρουτ, δίνει και 15γραμμάρια περίπου πηκτίνη, μία ειδική ίνα που σχετίζεται με τη μείωση της χοληστερίνης και του λίπους. Επίσης, περιέχει αρκετή ποσότητα βιταμίνης C και Κάλιο, ενώ παράλληλα δεν περιέχει καθόλου νάτριο και λίπος.

Πλούσιο σε φυσικούς γαλακτοματοποιητές, για την καταπολέμηση του λίπους και της χοληστερίνης και παράλληλα ενίσχυση του οργανισμού στη μάχη κατά της αθηρωματικής πλάκας και της σκλήρυνσης των αρτηριών που οδηγούν σε καρδιοπάθειες.

Σκέτο είναι πικρό, αλλά αν προσθέσεις κανέλα μειώνεται αισθητά η πικρή του γεύση και καταναλώνεται ευχάριστα.

 

ΜΟΥΣΤΑΡΔΑ, πικάντικη

Η πικάντικες επιλογές μουστάρδας, προσδίδουν την ιδιότητα που μας ενδιαφέρει και επιταχύνουν το μεταβολισμό.

Κάθε καυτερή τροφή έχει αυτήν την ιδιότητα…επιταχύνει δηλαδή το μεταβολισμό και μας βοηθάει στην απώλεια του λίπους.

spicy-food1

ΠΙΠΕΡΙΕΣ, καυτερές

Όπως ήδη αναφέρθηκε πιο πριν, οι κατηγορία αυτή των τροφίμων είναι ίδια και μαζί με την πικάντικη μουστάρδα ανήκουν και οι καυτερές πιπεριές.

Παράλληλα, οι καυτερές πιπεριές είναι πλούσιες σε βιταμίνες Α και C, περιέχουν αρκετό ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών, δεν περιέχουν λίπος και δίνουν μηδαμινές θερμίδες.

 

ΠΑΤΑΤΕΣ

Μία μέτρια πατάτα δίνει περίπου 85 θερμίδες…μία από τις τροφές που παραδοσιακά θεωρείται απαγορευμένη σε οποιαδήποτε προσπάθεια μείωσης λίπους και γενικότερα αδυνατίσματος.

Όμως…αποτελεί πλούσια τροφή σε φυτικές ίνες και κάλιο, μειώνει τη χοληστερίνη και παίζει προστατευτικό ρόλο έναντι εμφράγματος και καρδιοπάθειας.

Όπως και με το ψωμί και τον καφέ, το πρόβλημα δημιουργείται και με την πατάτα με την παρασκευή της ή με τη συνοδεία της…άπαχο γιαούρτι, λεμόνι, αρωματικά χόρτα, λιωμένη μοτσαρέλα, λιωμένο αβοκάντο….είναι μερικές εναλλακτικές επιλογές «ασφαλούς» γαρνιρίσματος της πατάτας αντί για βούτυρο, κρέμα γάλακτος κτλ

 

ΡΥΖΙ

Άλλη μία παρεξηγημένη τροφή…και πάλι όμως φταίει η συνοδεία, όχι η τροφή η ίδια!!!

Το ρύζι βοηθάει στην ομαλή λειτουργία των νεφρών και μειώνει την αρτηριακή πίεση, ενώ παράλληλα και εξαιτίας του κορεσμού που προκαλεί, βοηθάει στην απώλεια λίπους.

Συνδυάζεται τέλεια με φρούτα και λαχανικά, ενώ ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο ρύζι προσφέρει περίπου 175 θερμίδες.

 

ΣΟΥΠΑ

Για να έχει αποτέλεσμα η χρήση της σούπας στο δικό μας θέμα, θα πρέπει να καταναλώνεται πριν από το κυρίως γεύμα. Σκέψου….και με το ρύζι και με τη σούπα, μήπως κάτι ξέρουν οι Κινέζοι?

Δοκίμασε ένα πιάτο σούπα πριν το μεσημεριανό και ένα πιάτο σούπα πριν το βραδινό και απόλαυσε εκτός από τη γεύση ΚΑΙ το αποτέλεσμα που θα σου προσφέρει!

The-Nutritional-Value-of-Spinach

 

ΣΠΑΝΑΚΙ

Βασιλιάς των λαχανικών….δίκαιο? Φυσικά, αφού έχει την ιδιότητα να μειώνει τη χοληστερίνη, να αυξάνει το μεταβολισμό και να «καίει» το λίπος.

Πλούσιο σε σίδηρο και βήτα καροτίνη, βιταμίνη C και E, δίνοντάς μας τα περισσότερα από τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε.

 

 

 

 

 

 

Tip: Ανυπομονείς για το επόμενο???….το μεγάλο μυστικό έρχεται στο 2ο μέρος…πρέπει όμως απαραίτητα να έχεις αφομοιώσει και να έχεις αρχίσει να εφαρμόζεις όσα αναφέρονται εδώ…σου υπόσχομαι ότι θα εκπλαγείς με το ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΣΤΙΚΟ….έεεερχεται!!!!

 

Λευτέρης Φυντικάκης, CoachTrainer, Dip.PhE/SN/PhC, DPESS

15

Επιστροφή

Κοινοποιήστε αυτή τη δημοσίευση:
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page
Copyright © 2017 Johnson Health Tech. Hellas Α.Ε. Mε Επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος.
Ανάπτυξη ιστότοπου: Primetech